|
Analiza poniższa jest analizą cząstkową - obejmuje test nr 2. Analiza
całościowa zostanie wykonana po zakończeniu programu Gdańskiej Fundacji
Rozwoju.
Uwaga: od średniego wyniku większą moc analityczną ma dominująca
ocena (moda), z racji wrażliwości średniej na oceny skrajne.
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 2, klasa I
|
Liczba uczniów w populacji analizowanej: 11076.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 23.
klasa I
Dominująca ocena : 16 (1037)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście:
14,27 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 19,50 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 7,71 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 11 pkt, połowa do 15, zaś 75% do 17 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej
9 pkt) 319 uczniów (10,13%), co oznacza że zdało test 89,87% spośród przystępujących
do testu. Jedna czwarta uczniów napisała test do poziomu odpowiadającego
granicy oceny dopuszczajacej i dostatecznej, połowa na granicy trójki
i czwórki, zaś trzy zawarte do poziomu mocnej czwórki. Jedna czwarta uczniów
napisała test na ocenę dobrą i wyżej - co daje 2769 uczniów o takich wynikach.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 2, klasa II
|
|
Liczba uczniów w populacji analizowanej: 5509.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 24.
klasa II
Dominująca ocena : 17 (457)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście:
14,84 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 20,91 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 7,0 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 12 pkt, połowa do 15, zaś 75% do 18 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej
9 pkt) 546 uczniów (9,85%), co oznacza że zdało test 90,15% spośród przystępujących
do testu. Jedna czwarta uczniów napisała test do poziomu odpowiadającego
dolnej granicy oceny dostatecznej, oceny połowy uczniów najwyżej sięgają
mocnej trójki, zaś trzy zawarte do poziomu czwórki. Jedna czwarta uczniów
napisała test na ocenę dobrą i wyżej - co daje 1377 uczniów o takich
wynikach.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 2, klasa III
|
|
Liczba uczniów w populacji analizowanej: 2971.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 33.
klasa III
Dominująca ocena : 25 (183)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście:
19,01 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 27,17 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 9,33 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 13 pkt, połowa do 20, zaś 75% do 25 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej
12 pkt) 609 uczniów (20,49%), co oznacza że zdało test 79,51% spośród
przystępujących do testu. Jedna czwarta uczniów napisała test do poziomu
odpowiadającego ocenie dopuszczającej, połowa osiągnęła wyniki odpowiadające
mocnej trójce, zaś trzy czwarte do poziomu czwórki. Jedna czwarta uczniów
napisała test na ocenę dobrą i wyżej - co daje 742 uczniów o takich wynikach.
|
|