|
Analiza poniższa jest analizą cząstkową - obejmuje test nr 4. Analiza
całościowa zostanie wykonana po zakończeniu programu Gdańskiej Fundacji
Rozwoju.
Uwaga: od średniego wyniku większą moc analityczną ma dominująca
ocena (moda), z racji wrażliwości średniej na oceny skrajne.
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 4, klasa I
|
Liczba uczniów w populacji analizowanej: 9995.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 23.
klasa I
Dominująca ocena : 16 (901)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście:
14,65 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 20 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 8,33 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 12 pkt, połowa do 15, zaś 75% do 18 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej
9 pkt) 716 uczniów (7,16%), co oznacza że zdało test 92,84% spośród przystępujących
do testu. Jedna czwarta uczniów napisała test do poziomu odpowiadającego
granicy oceny dostatecznej, połowa na mocną trójkę, zaś trzy czwarte do
poziomu czwórki. Jedna czwarta uczniów napisała test na ocenę dobrą i
wyżej - daje 2498 uczniów o takich wynikach.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 4, klasa II
|
|
Liczba uczniów w populacji analizowanej: 5053.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 24.
klasa II
Dominująca ocena : 15 (436)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście:
14,03 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 22,41 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 4,87 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 11 pkt, połowa do 14, zaś 75% do 17 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej
9 pkt) 623 uczniów (12,37%), co oznacza że zdało test 87,63% spośród przystępujących
do testu. Oceny jednej czwartej uczniów najwyżej sięgają granicy oceny
dopuszczającej i dostatecznej, połowy do mocnej trójki, zaś trzy czwarte
napisało test do poziomu czwórki. Jedna czwarta uczniów otrzymałaby ocenę
dobrą i wyżej - daje 1263 uczniów o takich wynikach.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 4, klasa III
|
|
Liczba uczniów w populacji analizowanej: 1440.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 33.
klasa III
Dominująca ocena : 25 (95)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście:
21,5 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 28,37 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 10,85 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 17 pkt, połowa do 22, zaś 75% do 27 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej
12 pkt) 113 uczniów (7,84%), co oznacza że zdało test 92,16% spośród przystępujących
do testu. Oceny jednej czwartej uczniów najwyżej sięgają dolnej granicy
oceny dostatecznej, połowa również mieści się w tym samym przedziale,
zaś trzy czwarte napisało test do poziomu mocnej czwórki. Jedna czwarta
uczniów otrzymałaby ocenę dobrą i wyżej - daje 360 uczniów o takich wynikach.
|
|