|
Analiza poniższa jest analizą cząstkową - obejmuje test nr 2. Analiza
całościowa zostanie wykonana po zakończeniu programu Gdańskiej Fundacji
Rozwoju.
Uwaga: od średniego wyniku większą moc analityczną ma dominująca
ocena (moda), z racji wrażliwości średniej na oceny skrajne.
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 2, klasa I
|
Analizowano wyniki 7086 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki
uzyskano; pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania
lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 23.
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 15 (682).
Przeciętna liczba punktów: 14,24.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 11 pkt, połowa do 14 pkt,
zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 17 pkt.
Nie zaliczyło testu 9,46 % uczniów, tym samym 90,54% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu
(tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (9), od której zaczyna
się ocena dopuszczająca) 671 uczniów. Jedna czwarta uczniów uzyskała wyniki
sięgające górnej granicy oceny dopuszczającej (11 pkt), połowa zaś osiągnęła
wyniki do poziomu oceny dostatecznej (15 pkt). Jedna czwarta napisała
test na ocenę mieszczącą się w przedziale od mocnej czwórki (17 pkt) do
oceny bardzo dobrej (20-23 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 19,2 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 8,61 pkt.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 2, klasa II
|
|
Analizowano wyniki 6730 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki uzyskano;
pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 24.
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 17 (567).
Przeciętna liczba punktów: 14,98.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 12 pkt, połowa do 16 pkt,
zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 19 pkt.
Nie zaliczyło testu 9,62 % uczniów, tym samym 90,38% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu
(tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (9), od której zaczyna
się ocena dopuszczająca) 648 uczniów. Trzy czwarte uczniów uzyskało wyniki
do poziomu mocnej czwórki (19 pkt), połowa zaś napisała test do górnej
granicy trójki (14 pkt). Jedna czwarta uczniów uzyskała oceny od czwórki
(19 pkt) do oceny bardzo dobrej (22-24 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 20,3 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 7,6 pkt.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 2, klasa III
|
|
Analizowano wyniki 3276 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki uzyskano;
pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 33.
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 20 (189).
Przeciętna liczba punktów: 18,91.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 14 pkt, połowa do 20 pkt,
zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 25 pkt.
Nie zaliczyło testu 18 % uczniów, tym samym 82% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu
(tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (12), od której
zaczyna się ocena dopuszczająca) 590 uczniów. Trzy czwarte uczniów uzyskało
wyniki do czwórki (25 pkt), połowa zaś napisała test do trójki (20 pkt).
Jedna czwarta uczniów uzyskała oceny od oceny dobrej (26 pkt) do oceny
bardzo dobrej (30-33 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 26,42 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 10,23 pkt.
|
|