|
Analiza poniższa jest analizą cząstkową - obejmuje test nr 3. Analiza
całościowa zostanie wykonana po zakończeniu programu Gdańskiej Fundacji
Rozwoju.
Uwaga: od średniego wyniku większą moc analityczną ma dominująca
ocena (moda), z racji wrażliwości średniej na oceny skrajne.
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 3, klasa I
|
Analizowano wyniki 6227 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki
uzyskano; pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania
lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 23.
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 16 (514).
Przeciętna liczba punktów: 13,59.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 10 pkt, połowa do 14 pkt,
zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 17 pkt.
Nie zaliczyło testu 12,98 % uczniów, tym samym 87,02% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu
(tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (9), od której zaczyna
się ocena dopuszczająca) 889 uczniów. Jedna czwarta uczniów uzyskała wyniki
na poziomie oceny dopuszczającej (11 pkt), połowa zaś osiągnęła wyniki
odpowiadające ocenie dostatecznej (14 pkt). Jedna czwarta napisała test
na ocenę mieszczącą się w przedziale od mocnej czwórki (17 pkt) do oceny
bardzo dobrej (20-23 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 19,23 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 7,8 pkt.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 3, klasa II
|
|
Analizowano wyniki 6250 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki uzyskano;
pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 24.
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 18 (477).
Przeciętna liczba punktów: 13,96.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 10 pkt, połowa do 14 pkt,
zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 18 pkt.
Nie zaliczyło testu 15,61 % uczniów, tym samym 84,39% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu
(tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (9), od której zaczyna
się ocena dopuszczająca) 1087 uczniów. Trzy czwarte uczniów uzyskało wyniki
do poziomu mocnej czwórki (18 pkt), połowa zaś napisała test w granicach
trójki (14 pkt). Jedna czwarta uczniów uzyskała oceny od czwórki (19 pkt)
do oceny bardzo dobrej (22-24 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 22,69 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 5,83 pkt.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 3, klasa III
|
|
Analizowano wyniki 2791 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki uzyskano;
pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 33.
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 25 (217).
Przeciętna liczba punktów: 21,75.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 18 pkt, połowa do 23 pkt,
zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 26 pkt.
Nie zaliczyło testu 5,8 % uczniów, tym samym 94,2% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu
(tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (12), od której
zaczyna się ocena dopuszczająca) 162 uczniów. Trzy czwarte uczniów uzyskało
wyniki do mocnej czwórki (26 pkt), połowa zaś napisała test do trójki
(23 pkt). Jedna czwarta uczniów uzyskała oceny od oceny dobrej (27 pkt)
do oceny bardzo dobrej (30-33 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 27,04 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 10,76 pkt.
|
|