Strona główna > Lepsza szkoła > edycja 2005/2006> Wielki Egzamin > Wyniki testu nr 5

Analiza poniższa jest analizą cząstkową - obejmuje test nr 5. Analiza całościowa zostanie wykonana po zakończeniu programu Gdańskiej Fundacji Rozwoju.

Uwaga: od średniego wyniku większą moc analityczną ma dominująca ocena (moda), z racji wrażliwości średniej na oceny skrajne.

 

Wielki egzamin - wyniki testu nr 5, klasa I

Analizowano wyniki 5062 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki uzyskano; pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 23.

 

 

Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 16 (468)
Przeciętna liczba punktów: 14,21
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 11 pkt, połowa do 15 pkt, zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 17 pkt.
Nie zaliczyło testu 9,95 % uczniów, tym samym 90,05% uzyskało ocenę dopuszczającą i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (9), od której zaczyna się ocena dopuszczająca) 504 uczniów. Jedna czwarta uczniów uzyskała wyniki sięgające granicy oceny dostatecznej i dopuszczającej (11 pkt), połowa zaś osiągnęła wyniki do granicy ocen dostatecznej i dobrej (15 pkt). Jedna czwarta napisała test na ocenę mieszczącą się w przedziale od czwórki (17 pkt) do oceny bardzo dobrej (20-23 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących w programie): 19,42 pkt
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących w programie): 8,1 pkt

wielki egzamin

Wielki egzamin - wyniki testu nr 5, klasa II

 

Analizowano wyniki 5430 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki uzyskano; pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 25.

 

 

Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 16 (445)
Przeciętna liczba punktów: 15,33
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 12 pkt, połowa do 16 pkt, zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 19 pkt.
Nie zaliczyło testu 7,49 % uczniów, tym samym 92,51% uzyskało ocenę dopuszczającą i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (9), od której zaczyna się ocena dopuszczająca) 407 uczniów. Trzy czwarte uczniów uzyskało wyniki do poziomu mocnej czwórki (19 pkt), połowa zaś napisała test do poziomu trójki (14 pkt). Jedna czwarta uczniów uzyskała oceny od czwórki (19 pkt) do oceny bardzo dobrej (22-24 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących w programie): 22,29 pkt
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących w programie): 8,1 pkt