Analizowano wyniki 5062 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki
uzyskano; pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania
lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 23.
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 16 (468)
Przeciętna liczba punktów: 14,21
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 11 pkt, połowa do 15 pkt,
zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 17 pkt.
Nie zaliczyło testu 9,95 % uczniów, tym samym 90,05% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu
(tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (9), od której zaczyna
się ocena dopuszczająca) 504 uczniów. Jedna czwarta uczniów uzyskała wyniki
sięgające granicy oceny dostatecznej i dopuszczającej (11 pkt), połowa
zaś osiągnęła wyniki do granicy ocen dostatecznej i dobrej (15 pkt). Jedna
czwarta napisała test na ocenę mieszczącą się w przedziale od czwórki
(17 pkt) do oceny bardzo dobrej (20-23 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 19,42 pkt
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 8,1 pkt
|
|
Analizowano wyniki 5430 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki uzyskano;
pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 25.
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 16 (445)
Przeciętna liczba punktów: 15,33
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 12 pkt, połowa do 16 pkt,
zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 19 pkt.
Nie zaliczyło testu 7,49 % uczniów, tym samym 92,51% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu
(tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (9), od której zaczyna
się ocena dopuszczająca) 407 uczniów. Trzy czwarte uczniów uzyskało wyniki
do poziomu mocnej czwórki (19 pkt), połowa zaś napisała test do poziomu
trójki (14 pkt). Jedna czwarta uczniów uzyskała oceny od czwórki (19 pkt)
do oceny bardzo dobrej (22-24 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 22,29 pkt
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 8,1 pkt
|